Mivel több hete használom a Skinfood Aloe BB krémet, azt hiszem kellő tapasztalatot szereztem ehhez a bemutatáshoz: (kombinált, T-vonalban olajos, érzékeny NC40 bőrön tesztelve)

110517_skinfood_bb_aloe_natural.jpg


Első benyomás:

    • Egyszerű, tubusos kiszerelésű, amit én nagyon szeretek, de kétségtelenül nem a legexclusívabb csomagolás.
    • A Skinfood Aloe BB krém két árnyalatban kapható, az #1-es egy világos árnyalat, a #2-es normál, én ezt az utóbbit használtam.
    • Kellemes illata van, de a bőrön már nem érezhető.
    • Az állaga átlagos alapozó szerű, közepes fedésű alapozóként használható, több rétegben felvíve jobb fedést kapunk.
    • Aloe tartalma miatt érzékeny bőrre is ajánlják.
    • Nem tartalmaz fehérítő és ránctalanító összetevőket, tehát tényleg egy alap bb.
    • SPF 20-as fényvédőt tartalmaz, 50g.

 

Hogyan használjuk:

  • A használata nagyon egyszerű, a krém állaga pont jó, se nem túl folyós, se nem sűrű, nagyon könnyű szépen eloszlatni kézzel, és ecsettel is.

Tapasztalat:

  • A BB krémek önmagukban tartalmaznak hidratáló összetevőket, ezt a fajtát inkább normál és kombinált bőrre ajánlják. Nekem nagyon kevés  hidratálót igényelt alá a bőröm, egy hidratáló szérumot használtam vele (Bioderma Hidrabio Serum) ami egyáltalán nem hagy zsíros  érzetet, és nagyon jól lehet rá sminkelni, vagy egyéb krémeket felvinni.
  • Valószínűleg az Aloe tartalma miatt pár nap használat után puhábbnak éreztem a bőröm, és lemosás után sem húzódott az arcom.
  • Felkenve közepesen matt finisht ad, a teljesen matt hatáshoz finoman lehet púderezni. A napközbeni kifényesedést jól gátolja, jelentősen ritkábban, kb 5 óránként kellett csak púdereznem a T vonalat, mindezt 25 fokban, napsütésben így azt hiszem ez jó eredménynek számít
  • Igen, jól láttátok a poszt elején, barnultam, és remélhetőleg még fogok is. NC35-ös színhez ez tökéletes, most NC40 vagyok, és még mindig nem üt el, és éljen, sárgás alaptónusú.
  • A fedése közepesnek mondható, de építhető több rétegben és nagyon-nagyon természetes hatású.
  • A gyulladáscsökkentő, sebgyógyító hatása talán picit alatta marad a BRTC-nek, de tényleg csak egy hajszálnyival.
  • Nagyon vékonyan feltéve primerként is használható. Így az alapozó fedését és a tartósságát felerősíti, és az egyéb jótékony hatását is ki tudja fejteni a bőrünkön.
  • Hajlamos vagyok a pattanásokra, de ez szerencsére nem ütött ki egyszer sem.

 

Update 2011.05.22.: Színminták itt és itt találhatóak.


 

Skinfood Aloe #2 értékelés
 csomagolás 8/10
 fedőképesség 8/10
 természetesség 9/10
 színválaszték 8/10
 állag 10/10
 tartósság 9/10
 oil kontroll 8/10
 sebgyógyítás 9/10
 összesítés 69/80

 

Skinfood Aloe #2 ajánlás
 bőrtípus  kombinált, érzékeny
 bőrszín  nw20,nc30-nw30,nc40
 finish  fél matt
 probléma  irritált, vízhiányos bőr

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bbkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr202910065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása