Ez a bejegyzés jó pár hete várat magára, még a júliusban elkezdtem megírni, de csak most volt időm a befejezésre. Tehát a bevezető aktualitásától tekintsetek el kérlek :-)

A Skin79 krémek eddig kimaradtak a teszteléseimből, ennek nagyon egyszerű oka van, túl világosak nekem. Viszont mivel mostanában egyre több kérdést kapok velük kapcsolatban, kihasználtam az eheti "szobafogságomat", - ami egyrészt a rengeteg felhalmozódott munkának volt köszönhető (én itthon dolgozom ugyanis) másrészt annak, hogy életem párja kisajátította az autómat egész hétre - és elővettem őket.

Ha a bőrszínem engedné, az én bőrtípusomra a Hot Pink lenne a megfelelő választás, így ezzel kezdem a bemutatást:

110911_Skin_70_Triple_Function_BB_Cream.jpg


Első benyomás:

    • Igazán csajos, pink, szupercuki csomagolása van, a pumpája jól szabályozható.
    • Egyetlen, elég világos árnyalatban kapható, pinkes alaptónusú, ami felkenés után közvetlenül inkább szürkének mondható. 
    • Az állaga átlagos alapozó állagú
    • Tartalmaz folt-fehérítő és ránctalanító összetevőket, ugyanakkor faggyútermelés szabályozó hatása is van.
    • SPF 25-ös fényvédőt tartalmaz  40 g
       

 

 
 
 

Hogyan használjuk:

  • Az állaga nagyon jó, könnyű vele dolgozni, szép egyenletes bőrképet ad.
  • A pumpája könnyen és jól szabályozható, a tégely kialakítása lehetővé tesz hogy az ujjunkra nyomjunk a krémből, én ugyanis nem szeretem a kézfejemre nyomkodni a krémeket, alapozókat.
  • A fedése közepesnél picit erősebb, és építhető egészen erős fedésig is.
     

Tapasztalat:

  • Nagyon könnyű viselet, én is meglepődtem mennyire észrevétlen maradt, mintha semmit sem viselnék az arcomon.
  • Mivel sok külföldi review-t olvastam róla, és az eredeti termékleírás is kifejezetten zsíros bőrre ajánlja, kíváncsi voltam mit csinál kombinált bőr esetén. Ezért én több napon is közvetlenül arctisztítás után használtam, tehát nem tettem alá semmiféle hidratálót. Meglepetésemre nem volt feszítő érzés, nem hiányzott a krém alá. Ez valószínűleg betudható annak is, hogy nyáron zsírosabb a bőröm.
  • A hatása teljesen természetes, színte láthatatlan. De a problémásabb részekre érdemes két rétegben felvinni.
  • Az oxidációt komolyan kell venni, ez a BB változik a legtöbbet az eddig teszteltek közül. Felkenéskor ijesztően szürkés az eredmény, kell 10-15 perc, mire emberi színe lesz az arcunknak.
  • Én ezt is púdereztem, egyrészt a színkorrekció miatt, másrészt a tartósabb eredmény érdekében, hiszen igazi nyári melegben sikerült tesztelnem. A finishe a szokásos félmatt, a napközbeni kifényesedésre eddig a legjobb nekem.
  • Színben nekem nagyon világos az NW30-35-höz képest, NW20-ig lehet jó a szín.
  • Az illata a Skin79 BB krémeknek elég jellegzetes, nekem nem a kedvencem, de egyáltalán nem zavaró. Más problémát sem okozott, nem ütött ki egyszer sem.
  • A gyógyító gyulladáscsökkentő szerepét is megfelelően ellátta.
  • Vékonyan feltéve tökéletes primer lehet zsírosabb bőrre, ha a szín miatt nem tudjuk kiváltani az alapozót.

 

Skin79 Hot Pink értékelés
 csomagolás 9/10
 fedőképesség 7/10
 természetesség 9/10
 színválaszték 6/10
 állag 8/10
 tartósság 9/10
 oil kontroll 10/10
 sebgyógyítás 8/10
 összesítés 66/80

 

Skin79 Hot Pink ajánlás
 bőrtípus  zsíros, kombinált
 bőrszín  nw,nc15-nw20,nc25
 finish  fél matt
 probléma  bőrhibák, kifényesedés

 

 A képeken együtt láthatjátok a Hot Pinket, és a Missha Boomert, az utóbbiról is jön a termékteszt hamarosan.
A modellem ismét Veronika :-)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bbkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr592950492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása