BB krém: Missha Perfect Cover és Skinfood Aloe
Írta: Lengyel Brigitta
Beküldés: 2011.08.03.
 
Én elsőre rögtön két krémet rendeltem. Gondoltam legyen viszonyítási alapom. Egy olcsóbbat ( Skinfood Aloe) és egy drágábbat ( Missha Perfect Cover). Azért választottam ezeket, mert viszonylag matt bőrt ígértek és  ezekből találtam sötétebb árnyalatot. Nekem általában NC30as árnyalatú a bőröm színe. De most nyáron merem állítani, hogy sokat barnult. :)

Visszatérve a krémekre. :)
Már az elején leszögezem, hogy mindkettő nagyon nagyon szuper. De valamiért a Missha Perfect C. jött be jobban.
Hogy miért?? Hát ésszerű magyarázat nincs rá, mert szerintem a Skinfood Aloe is tökéletes. De valamiért a bőrömön szebb színe volt a Missha-nak. A jobb színt most úgy értem, hogy talán sötétebb volt, ezert tetszett jobban .:) 
Meg nem utolsó szempont, hogy valamivel tovább is bírta a bőrömön.


Na most kicsit úgy tűnhet hogy az Aloe ellen beszelek. Pedig nem így van. Tesómnak kipróbálásra az Aloe-t adtam oda 2-3 alkalommal. Ő azóta is ódákat zeng róla mindenkinek. Szóval szerintem ez elmond mindent. :D

Én a nappali krémem után vittem fel mindkettőt. Viszont nagyon fontos, hogy ne rakjunk túl sokat egyszerre, mert mindkettő erősen fed. Meg kell találni a megfelelő mennyiséget, különben picit maszkszerű az eredmény.
Nekem sajnos a homlokom, állam púdereznem kellett utána. És pár óra (4-5) után újra…. Viszont kellemes viselet volt egész nap mindkettő, és nem “tűnt“ el az arcomról pár óra alatt egyik sem.
Minden apró foltot, egyenetlenséget elfedtek. Tehát amire nekem szükségem volt azt teljesítették.

Egy alkalommal úgy is kipróbáltam, hogy a Missha P.C-re alapozót kentem. Nem kell megijedni :D abszolút vállalható az eredmény! Akinek erős fedésre van szüksége, annak simán merem ajánlani ezt a variációt is! Nem éreztem azt, hogy elnehezítené a bőröm. Inkább csak túlzottan ‘babapopsi’ arcom lett tőle :D

JA!!! Még valami! Volt nem egyszer, hogy gyulladt pattanásomról lehúzta a gyulladást reggelre ha rákentem egy vékony réteget este. Természetesen ez nem követendő példa. Legjobb éjszaka semmit nem kenni az arcunkra. De gyulladáscsökkentő hatását leteszteltem ezzel!! :)

Nyaraláson természetesen ott voltak velem mindketten.  :)  Természetes egyenletes bőrrel (leégés menetesen) nyaraltam végig azt a pár napot.
Csak ajánlani tudom mindkettőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://bbkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr313126430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása