BB krém: Skinfood Aloe #1
Írta: Evelin
Beküldés: 2011.07.07.

„Könnyű, akár egy tollpihe”- olvasható a SKIN79 Hot Pink ajánlásánál. Tapasztalataim alapján ugyanezzel a mondattal a Skinfood Aloe is tökéletesen jellemezhető. Amikor böngésztem a web-shopot, először átsiklottam ezen egyszerűbb krém fölött és egy drágább, többfunkciós terméket néztem ki, de rendelés előtt inkább írtam Andinak egy tanácskérő mailt. Szerencsémre :D A bőröm tág pórusú, és elég zsíros is, de ez a krém tényleg kibír öt órát, és nem ül meg a pórusaimban. A csillogást nem púderrel, hanem „oil control paper”-rel szoktam orvosolni. Míg a régi (jó minőségű) alapozómból került a papírra is, addig a Skinfood szépen fennmarad. A fedése valamivel gyengébb mint egy ugyanilyen jelzésű(közepes)  alapozóé, de ezt ellensúlyozza, hogy tényleg  egybe olvad a bőrszínnel, így „kispályás sminkelőként” sem kell attól félnem attól, ha a reggeli rohanásban nem precízen viszem fel, esetleg „foltos” lenne a végeredmény. Nincsenek nagyobb elszíneződéseim, így a fehérítő funkció nem volt légszükséglet, a koromból kifolyólag ugyanígy a ránctalanítással is várhatok még (remélem :D) jó pár évet. Örülök, hogy végül ezt az „egyszerű” ám de hatásos, baráti árú terméket választottam =)

A bejegyzés trackback címe:

https://bbkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr633055155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása