Immáron több napja használom a BRTC BB krémet, próbáltam a lehető legtöbbet kihozni a tesztidőszakból, lássuk a rövidtávú eredményeket: (kombinált, T-vonalban olajos, NC35 bőrön tesztelve)

110419_brtcrecover.jpg

 

Első benyomás:

    • Egyszerű, tubusos kiszerelésű, ami nagyon praktikus szerintem, viszont eléggé "gyógyszertári" a csomagolás.
    • A BRTC Blemish Balm egyetlen árnyalatban kapható.
    • Kicsit gyógynövényes illatú, ami 1-2 perc alatt elillan, egyáltalán nem zavaró.
    • Sűrű az állaga, közepes fedésű alapozóként használható, több rétegben felvíve jobb fedést kapunk.
    • SPF 28-as fényvédőt tartalmaz, 40ml.

 

 

Hogyan használjuk:

  • A használata igényel némi gyakorlást a sűrű állaga miatt de pár felvitel után bele lehet jönni. Fontos, hogy tényleg csak keveset vigyünk fel az arcunkra egyszerre, kisebb pöttyöket tegyünk több helyre, és azt dolgozzuk össze. Ha túl vastagon visszük fel, akkor hajlamos "megülni" az arcunk felszínén. Ha nem vagyunk elégedettek a fedéssel, akkor a problémás területekre lehet még egy réteget tenni.
  • Próbáltam kézzel, és ecsettel is felvinni (szakmai ártalom, hogy megrögzött ecsethasználó vagyok), ecsetek közül mindenképpen tömött szőrű kabuki ecsetet javasolnék (lehetőleg szintetikusat), azzal nagyon szépen bele lehet dolgozni az arcba, és teljesen természetes lesz a végeredmény. Amit én használok: Sigma Flat Top Syntetic Kabuki.
  • Rendesen masszírozzuk bele a bőrünkbe, minél inkább így teszünk, annál inkább fel tudja venni az arcunk színét.

Tapasztalat:

  • A BB krémek önmagukban tartalmaznak hidratáló összetevőket, de mivel ezt a fajtát inkább zsíros bőrre fejlesztették, nekem pedig vannak szárazabb területek az arcomon, én tettem alá hidratálót, de mindenképpen kevesebbet igényelt a bőröm, mint egy hagyományos mattítós alapozónál.
  • Érdekes a "mattító" hatása, mert felkenve ún. félmatt, természetesen fényes lesz az arc,  a teljesen matt hatáshoz le kell púderezni, viszont nap közben kifejezetten jól gátolja a kifényesedést. Nekem tetszik ez a finish, a full matt hatású alapozók sosem természetesek, ennél viszont ha csak a T vonalat púderezzük, nem lesz maszkszerű a végeredmény.
  • Mostanában volt pár melegebb nap, és nagyon jól bírta a kiképzést. 5-6 órát simán kibírt újrapúderezés nélkül, szárazabb bőr esetén nem valószínű, hogy kell napközben korrigálni.
  • Nekem jelenleg ez picit világos önmagában (és túl rózsaszínes). Télen lehet, hogy jobb lesz, de most eléggé elüt. Viszont mivel hamar kifényesedik az arcom, mindenképpen szükséges hogy púdert használjak rá, és azzal nagyon szépen korrigálható az árnyalatbeli eltérés.
  • Közepesnél erősebb a fedése, amivel meg vagyok vele elégedve. A bőrhibákra a felvitel után egy-egy plusz pöttyöt tehetünk, pár perc alatt teljesen belesimul az arcunkba.
  • Az előző posztban már említettem, hogy fantasztikusan jó hatással van a gyulladt, sebes területekre. Pár óra alatt lehúzza a gyulladást, és jelentősen felgyorsítja a sebgyógyulást.
  • A fentiek, illetve a tartóssága és az "oil control" tulajdonsága miatt ha csak nagyon vékonyan visszük fel, primerként is használható. Többféle alapozóval is próbáltam (folyékony, por állagú, különböző márkák), és mindegyikkel jól barátkozott. A fedésüket és a tartósságukat is felerősítette, és ahhoz képest, mintha az adott alapozót önmagában használtam volna, kevésbé fényesedett ki az arcom napközben.
  • Hajlamos vagyok a pattanásokra, de ez szerencsére nem ütött ki egyszer sem.
     
    BRTC értékelés
     csomagolás 6/10
     fedőképesség 8/10
     természetesség 8/10
     színválaszték 6/10
     állag 6/10
     tartósság 8/10
     oil kontroll 8/10
     sebgyógyítás 10/10
     összesítés 60/80

     

    BRTC ajánlás
     bőrtípus  zsíros, kombinált
     bőrszín  nc/nw15-nc30/nw25
     finish  fél matt
     probléma  irritált, pattanásos bőr

A bejegyzés trackback címe:

https://bbkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr422840591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása