BBAndi 2011.04.17. 11:34

BRTC BR - Első nap

Hoztam mesét is.
Tudnillik voltak ezek a Glamour napok, ami minden vásárlásfüggőt rendkívül akciós pénzköltésre csábít. Nekem is sikerült bevásárolnom az egyik budapesti Douglasban mindenféle kencét, sminket, stb., és jó szokásukhoz híven kaptam ajándék termékmintákat, köztük egy régóta kinézett Shiesedo alapozóból is. Öröm és boldogság, másnap kipróbálás, estére 3-4 jó gyulladt piros pötty. Félreértés ne essék, nem az alapozó a rossz, akinek normális bőre van, annak meleg szívvel ajánlom, de engem kiüt sajnos (mint az alapozók 90%-a).
Jókislány voltam, és nem piszkáltam az arcom új lakóit. Egészen másnap délutánig... Nem részletezem, a helyzet természetesen csak rosszabb lett.
Ebben az állapotomban kezdtem meg a BRTC használatát.

Tehát péntek késő délután van, mindjárt indulok edzeni. Leszögezem, nem szoktam edzésre sminkelni, bár ha éppen úgy adódik, hogy van rajtam valami, nem is feltétlenül mosom le. Az alkalom viszont kiváló volt, hogy extrém tesztelésnek tegyük ki az új BB "alapozómat".

Betartva a használati utasítást igyekeztem nagyon keveset feltenni, és egyenletesen, vékonyan eloszlatni. Mivel sima tubusos a kiszerelése, a kinyomott mennyiséget könnyű szabályozni. Eloszlatni annyira nem egyszerű, mert eléggé sűrű a krém, az a jó taktika, ha pici pöttyöket teszünk az arcunk különböző részeire, és ezt utána eldolgozzuk. Én próbáltam tényleg krémként kezelni (nem pedig alapozóként), és rendesen beledolgoztam az arcomba.
Az illata érdekes, nem mondanám rossznak, de mindenesetre furcsa, viszont kb két perc alatt elillan. A látvány viszont felejthetetlen. A vizihulla a tükörképemhez képest kifejezetten napbarnítottnak mondható. De nem ijedünk meg, erre számítottunk, várunk 20 percet, hogy oxidálódjon a cucc.

Kb fél óra múlva én is meglepődtem, mert rengeteget alakult a szín. Azt nem mondom, hogy tökéletes, de a kezdeti 5 árnyalat különbség lecsökkent mindösszesen 1 árnyalatra. Természetes fényben is ellenőriztem, ott még jobb volt az összkép.
A természetesség mondjuk kipipálható, a tökéletes fedés viszont hagy némi kívánnivalót maga után, de hozzá kel tennem, hogy tényleg extrém volt az arcom állapota, azokon a területeken, ahol csak kisebb bőrhibák voltak, tökéletesen felvette a versenyt a használt alapozómmal a fedést tekintve. (Ha valakit érdekel, MAC Studio Fix alapozót használok.)
Tartósságát tekintve 12 órát ígér, ezt egyelőre nem tudom alátámasztani, mert kb 4 óra múlva lemostam, de ezt az időt az edzés=izzadás ellenére is jól bírta.

Amit viszont én sem akartam elhinni az az, hogy ezalatt az idő alatt szemmel láthatóan javultak a sebeim (pattanás maradványok). Aznap reggel sminkeltem, amit délután lemostam, a sebek pont ugyanolyanok voltak mint reggel. Utána tettem fel a BRTC-t, és tudom hogy hihetetlen, de este a kb 4 óra viselés, majd lemosás után olyan volt a bőröm, mintha egy plusz napot gyógyult volna. A gyulladás jelentősen csökkent, és a sebeknél a hámképződés is látványos volt. Tényleg alig akartam hinni a szememnek. Kíváncsian várom a folytatást, és az egész napos viselés hatását.

Tesztelés folyt.köv.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bbkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr52833161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása