Ott tartottunk, hogy a neten fellelt külföldi vélemények, tapasztalatok alapján kiválasztottam azt, ami leginkább meggyőző volt az én problémáimra. Ő lenne a BRTC Blemish Recover Balm.

110419_brtcrecover.jpg

 

 

Amiért ezt választottam:
A BB Krémek korábban leírt "mindenttudásán" felül antibakteriális, antioxidáns, természetes összetevőket tartalmaz, a bőr mélyebb rétegeit táplálja, a felszínét gyógyítja és nyugtatja, nem tömíti el a pórusokat, segít megelőzni a bőrhibák újbóli kialakulását, a meglévőket pedig láthatatlanná teszi, csökkenti a faggyútermelést, bársonyos, matt bőrfelszínt ígér, és kifejezetten hiperérzékeny  és problémás bőrre ajánlják.

 

 

 

Amiért szkeptikus voltam:
Mivel van némi (szakmai) tapasztalatom a sminkelés terén, nekem továbbra sem összeegyeztethető az, hogy egy alapozónak (mert ugye ez elvileg az is, nem csak krém) úgy legyen tökéletes fedése, hogy az láthatatlan maradjon.
A másik félelmem a színe volt, ugyanis egyetlen árnyalatban létezik. Az én bőröm színkódja NC35, ami egy sárgás alaptónusú, európai, közepes bőrszín, tehát semmiképpen sem a nagyonvilágos kategória. És pláne nem rózsaszínes árnyalatú, márpedig a talált leírások szerint ez bizony elég világos és rózsaszínes.
Ez erős kétségeket ébresztett bennem, végignéztem egy csomó BB Krém leírást, és az összes gyártónál hasonló volt a tapasztalat, csak 1-2 árnyalatot gyártanak, és ezek állítólag alkalmazkodnak a felvitt bőr színéhez. Na majd meglátjuk.

Említettem már, hogy van magyarországi forgalmazó. Kecskeméten. Én meg Budapesten, és bár lelkes vagyok, meg minden, ez azért mégiscsak majdnem 200 km (oda és vissza).
Marad a webshop, de legalább magyarul tudok reklamálni, ha valami bajom van. :-p

És igen, a kezemben van az első BB Krémem. Jöhet végre az érdemi rész, amiért ezt az egész blogot elkezdtem.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bbkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr902832854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása