BB krém: Skin79 miniszett
Írta: Swenson
Beküldés: 2011.09.30.


Sziasztok. Nem gondoltam volna. hogy én valaha egy blogban fogok véleményezni akármit is, most Andi kérésére mégis így lesz :). Megrendeltem a BB krém próba csomagot, mert ki szerettem volna választani, hogy alapozó helyett milyen BBkrémet használjak. A bőröm normál tipusú, bár mitesszerekre hajlamos, de pattanásaim szinte soha nincsenek. A csomagban a Hot pink, VIP Gold, Diamond és a Pearl krémek mini változatai voltak. 

A Hot pinket bróbáltam ki először, nagyon örültem neki, mert szépen fedett, nem éreztem, hogy egy maszk van az arcomon, de estére az amúgy normális bőrömön rengeteg mitesszer jelent meg egy-kettő pattanás kezdemény is elindult. Az arcomat lemostam este, megpróbáltam menteni ami menthető, reggelre újra normális volt a bőröm. Először nem gondoltam, hogy a krémmel van, de egy hét elteltével újra kipróbáltam, és megint ugyanaz volt a végeredmény.
 
A Diamondtól kicsit zsíros lett a bőröm, de nem okozott bőrhibákat. A színe és a fedése az én bőrömre tökéletes volt, ez volt a legszebb. Szerintem télre tökéletes lenne ez a krém a normál bőrűeknek, ha a bőrük inkább kiszáradásra hajlamos.
 
A Pearlt bevallom őszintén én nem használtam, mert nem szeretem  az ennyire láthatóan csillogó dolgokat, de highlighternek biztos nem rossz, ha valakit nem zavar a csillogás.
 
A VIP Gold nekem hatalmas meglepetés volt, pedig meg voltam győződve róla, hogy alig 20 évesen nekem nincs szükségem erre a krémre, mert valóban nincs is, de a bőröm ezt szerette a legjobban, pihe-puha lett tőle, a krém kb 10 órán keresztül újrapúderezés,  kifényesedés és lecsúszás nélkül bírta a majdnem 30 fokban, ennek ellenére idegenkedek tőle, mert nem az én bőrömre találták ki hiszen ránctalanítóra szerencsére nincs szükségem.

A bejegyzés trackback címe:

https://bbkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr323282355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása