Vallomással tartozom. Nem vagyok már 20 éves sajnos, de ennél többet nem árulok el :-P Viszont egyrészt érint már a ráncmegelőzési téma, másrészt pedig örökletesen iszonyatosan táskás és karikás a szemem.

Ismerek minden ide vonatkozó praktikát, orvosi tézist, azt hiszem a létező összes krémet, maszkot, hűsítő, melegítő, masszírozó cuccot kipróbáltam. Iszom eleget, csináltam egy időben szemtornát, nem alszom túl magas vagy túl alacsony párnán, és ha 12 órát alszom, akkor is táskás a szemem, csak egy kicsit kevésbé. Ráadásul mostanában nem hogy 12, de 7-8 órát sem alszom, örülök, ha heti átlagban a 6 megvan.

Tagadhatatlanul megfertőzött a koreai kozmetikumok-láz, és én is lesem az újdonságokat, illetve nem titok, hogy segítek a bbkrem.hu webshop készletét is alakítgatni. Amikor keresgéltük, hogy milyen újdonságot lenne érdemes behozni, találtunk erre - az eladási listák szerint rendkívül népszerű - szemmaszkra. Viszont nem sok angol nyelvű review-t találtam, úgyhogy füstölt a google fordító (nem, még mindig nem tudok koreaiul), de amit sikerült kihámoznom, az alapján megérdemelt egy próbát. Most már egy hónapja használom, úgyhogy elétek is tárom a dolgot.

 

Annyit kell tudni róla elöljáróban, hogy ez a maszk egy teljesen új technológián alapszik,  testazonos fehérjéből van a hordozófelület (maga a tapasz), tehát egyrészt teljesen természetes anyag, másrészt környezetbarát, mert simán meleg víz hatására lebomlik, harmadrészt - és esetünkben ez a legfontosabb azt hiszem - mivel a szervezetünkben megtalálható anyagból áll, ez elősegíti a hatóanyagok mélyebb beszívódását.

A webshopban megtalálható a részletes leírás az összetevőkről és a hatásmechanizmusról. Ami a lényeg, hogy hidratálást, ránctalanítást, a puffadás lehúzását és liftinget ígér.

Még egy kis kitérő: mivel a szem alatti táskáim xxl-esek, szakadatlanul igyekszem elkendőzni őket. (Amúgy meglepően hatékonyan, akik láttak már élőben szerintem meg fognak lepődni a sminktelen látványon :-D) Viszont ennek köszönhetően eléggé ramaty állapotban van a szem alatti területem. Nagyon érzékeny, vékony eleve a bőr ezen a részen, pláne ha ennyit nyúzza valaki sminkkel, jegeléssel és minden egyébbel, mint én. Úgyhogy tényleg ráfér az ápolás.

Nem a legfontosabb, de azért szintén szempont volt, hogy a már említett sminkeléshez lehetőleg jó alapot biztosítson a maszk.

A képeken is látszik, hogy vannak már apró kis ráncaim, igazából jó régóta, úgyhogy amíg ennyi marad, nem panaszkodom. Kb. egy hónapja használom a maszkot 2-3 naponta, ezek állapota nem változott.
Ami viszont feltűnt, az az, hogy picit világosított a szemzugnál a sötét karikámon, és erősebb, rugalmasabb lett a szem alatti területen a bőröm. Reggelre - pláne ha keveset és rosszul aludtam - ugyanúgy felpüffed a szemem, de már gyorsabban és jobban leapad.

Az egész folyamat előtti állapotról nincs fotóm, viszont egyik reggel végigfotóztam a procedúrát, íme:
 

 

A használata nagyon egyszerű. Jár a csomaghoz egy kis műanyag kanál, ezzel kell kivenni a hidrogél tapaszt, és a keskenyebbik felével az orr felé felhelyezni. Én eleinte bénáztam vele, aztán rájöttem hogyan lehet a legkönnyebben felügyeskedni úgy, hogy közvetlenül az alsó szempillasor alatt legyen. De mivel a feltevés után még lehet korrigálni, ez megoldható feladat.

Nagyon kellemes  hűsítő érzés, és kicsit "kifeszíti" a területet, de egyáltalán nem rossz, sőt. Az ebihal formájú tapaszok a feltevéskor még elég nedvesek, majd ahogyan elkezd felszívódni az anyag, úgy vékonyodik a tapaszunk is. 20-30 percig kell fennhagyni, érezni fogjuk hogy "kiszáradt" a tapasz, ekkor egyszerűen le lehet húzni.
A bőr utána kellemes érzésű, és kiválóan lehet sminkelni rá.

Én arctisztítás után teszem fel közvetlenül, és csak utána krémezek, mert bár zselés, azonnal felszívódó arckrémet használok, nem akarom, hogy "bezavarjon" a maszk feltapadásában, és a hatóanyagok felszívódásában.

Azt a képek is alátámasztják, hogy a puffadás csökkentésében átment a vizsgán. Jól hidratál és ellenállóbb is lett a bőröm. Elvileg lehetne minden nap használni, de ehhez bevallom lusta vagyok azt hiszem. Illetve egy kis jegeléssel majdnem ugyanolyan hatást tudok elérni már a köztes napokon is, ezt egyértelműen a szemmaszk hosszútávú hatásának tudom be.
Eddig a szemem alá mindig kentem külön szemkrémet is, mivel az arckrémem nagyon könnyű, zsíros bőrre való, oda külön ápolás kellett, most viszont elégnek érzem a sima arckrémemet.

Tény, hogy 7890 Ft-os árával minden, csak nem olcsó. Ez 30 pár tapaszt rejt, úgyhogy mindennapos használat mellett egy havi adag. Ha viszont elég 2-3 naponta használni (nekem elég), máris "csak" 2600 Ft/hóra jön ki, és ez nekem, aki több mint 20 éve küzdök a méretes szem alatti táskákkal megéri, pláne hogy e mellé más szemkörnyékápoló már nem feltétlenül szükséges.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bbkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr503266675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása