BB krém: Skin79 miniszett
Írta: Anna
Beküldés: 2011.08.31.

BB krém tapasztalatok:
Az elmúlt pár hónapban amióta a BB krémeket használom alaposan megváltozott mind az arcápolási rutinom, mind a sminkelési szokásom.
110831_skin79miniset.jpg
Előjáróban annyit kell tudni, hogy nekem száraz-kombinált bőröm van, és iszonyat szenzitív. Télen a fűtés és a hideg levegőtől vörös, száraz lesz és még ránézésre is szörnyű összképet ad. Nyáron is könnyen kiszárad, azonban meleg időben, fényes, olajos lesz, olykor pattanásra hajlamos. Arról már nem is nagyon merek szólni, hogy alig van krém amit bátran tudok használni, vagy alapozó, mert vagy azonnal kiszárítja, vagy pattanásom lesz. Fiatalon sok pattanásom volt, ma már hála nincs, csak olykor –olykor akkor viszont az igazi akné jellegű, ami piros dudoros és hetekig az arcon van, majd még halvány nyomot is hagy, aminek hónapok kellenek.


Van egy heg az arcomon, amit egy „rossz” kozmetikusnak köszönhetek, és eltüntetni nem tünteti el, de egész jól korrigálja.
Illetve én minden nap sminkelek, nem sokat, de alapozó az kell. A BB krém óta csak ezt használom, illetve 2 alkalommal az elmúlt 3 hónap alatt, hogy egy-egy csepp alapozót is tettem a bb krémhez.

Sok  jót olvastam külföldi blogokban és a youtube-on is sokszor dicsérték. Így amikor először lehetőségem nyílt mindjárt rendeltem is egy próba-csomagot a Skin79 családot.
És szerelem  lett első látásra. Lehet, hogy némi túlzásnak tűnik, de azóta nem csak 2 újabb próbacsomag tulajdonosa lettem (oka az,hogy annyira praktikus a kiszerelése, hogy van egy a kézitáskában, ha kellene, egy az utazó táskában mert 2-3 napra pont elég ekkorát vinni) és már több nagyobb kiszerelés is.

A szerelem oka az volt, hogy megérketését követően másnap reggel volt az első alkalom, hogy élesbe kipróbálja, de reggel arra eszméltem, hogy lett egy jó piros akném, és már tudtam előre, hogy ez bizony hetekig társam lesz és a nyoma is DE! Gondoltam, hogy mit sem számít, jöhet a BB Krém. Felkentem az eredménnyel elégedett voltam, a piros pattanást is eltakarta, csak egy halvány pukli látszódott. A meglepetés akkor jött, amikor a munkahelyem mosdójában azt láttam fél nap elteltével, hogy kisebb lett a pukli, és még mindig takarva van a pirosság, de gondoltam, csak én látom. Esete viszont több mint a felére csökkent, másnap reggel már alig látszott, harmadik napra nyoma sem maradt! El se akartam hinni.


A nagy kedvenc a Skin79-ből Vip Gold Super Plus, ezt imádja a bőröm, krémes-habos, könnyen eloszlatható, nem irritál, érzem, hogy ápol, és a felkenést követően olyan szép egyenletes lesz a bőröm tónusa, és a bőrfelszín. És mint a többi jó BB krém, még a pattanásos gondokat is enyhíti. A fedés a színezett hidratáló és egy közepes alapozó között van. Én a kritikus pontokra teszek még belőle, és finoman belepaskolom. A szem alatti karikát halványítja, de nem tünteti el, de erre egy jobb korrektor azonnal segít. Nekem annyira jó a bőrszínemhez, hogy felkenést követően két pillanat és már nem is látszik, pedig nekem még az alapozóval is várnom kell jó 10 percet, hogy adaptálódjon.
Tudja azt amit egy alapozótól elvárok, könnyed-közepes fedés, jól építhető, nincs maszk-hatás és ezen felülül, mint BB krém, ápolt, véd és halványít. Eredmény valóban fél matt, de ha nincs 40 fok kint, akkor csak kicsit púderezem le, kifejezetten tetszik a visszafogott fényes eredmény.

Ohh és bizonyított egy meleg nyári kertin-partin is, ahol egy már két drágább alapozóval megjártam, az egyik lefolyt, a másik eltömítette a pórusomat és pattanás lett az eredménye. BB krémmel makulátlan maradt minden.
 

A második helyért vetekszik a Skin79 Super Plus BB Cream Triple Functions és a Diamond Prestige BB Cream. A Diamond Prestige talán a legvilágosabb a 3 Skin79 krém közül, ez önmagában kicsit kevésnek érzem a bőrömnek, de pl. én a Vip Gold után néha ezt viszem fel bizonyos részekre, az arcomra, így is könnyen építhető, és max.2-3 perc és tökéletesen beleolvadt a bőrömbe. Talán kicsit fényesebb az eredménye mint a Vip Gold-nak és a fedése és max. a fele, de szeretem nagyon.

A Super Plus BB Cream T.F. az elmúlt héten a legjobb barátom lett, tökéletes volt. Ápolt, de még is remekül szabályozta az olajos részeket az arcomon, szépen tartott a forró napokon. Imádtam. Fedését hasonlónak találtam a Vip Goldhoz, az eredményt is.
Az első olyan nyár volt, amikor még a nagy meleg és az ilyenkor időnként olajos bőröm miatt nem kellett a pattanások miatt aggódnom, és még sem szárította ki a bőröm és nem irritált. Kíváncsi vagyok télen, ami nekem a legkritikusabb milyen lesz!!

Miért szeretem?
1) Szerintem a BB Krém az okos alapozó, tudja, amit egy alapozótól elvárok, és amit egy jó arcápolótól
2) Bár színben kisebb a választék, de gyorsan és könnyen adaptálódik és láthatatlan lesz, vagy én vagyon nagyon szerencsés
3) Nagy termék paletta, mindenki talál az igényének, elvárásának megfelelőt, az olcsóbbtól a drágábbig
4) Tartós, nem mozdul, nem folyik, láthatatlan, és ha nincs 40 fok nekem max. 2 púderezés elég, de este a sminklemosó korongon látom, hogy még tényleg rajtam volt
5) Könnyű viselet, nem érzem, hogy van rajtam valami és pillanatok alatt kiegyenlíti a bőrtónusom és felszínt („bizonyos” napokon pedig max. egy kis korrektor kell csak)
6) Sokáig elég, tényleg kevés kell belőle, én kb. olyan félborsónyit használok plusz egy keveset még a kritikus részekre
7) Jól építhető, és a másik krémmel is kompatibilis
8) Van próbacsomag, amit bátran ajánlok, így egyszerre 3 krémet és egy „csillámos highlighter –t is kipróbálhatsz, de ha bizonytalan vagy, mint én is voltam, bátran kérdezheted Andit (andi[kukac]bbkrem.hu )  aki, készséggel segít, hogy a Te igényeidnek megfelelő krémet válaszd. Kedves, gyors és segítőkész, és pontosan ismeri őket.
9) Magas fényvédelem, és melegben is szuper jól tart!

Anna

A bejegyzés trackback címe:

https://bbkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr283218180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása