BB krém: Skin79 Diamond Prestige
Írta: cherrydarling
Beküldés: 2011.05.27.

...nagyon szeretem a krémet, tökéletesen beváltotta a hozzá fűzött reményeimet: 90 százalékban abból állt az arcápolási / sminkelés rutinom, hogy a reggeli hidratáló + szemfestés, pirosító rúzs. Színezett hidratálót / alapozót csak nagyobb rendezvényes napokon, bulik, stb előtt használtam, mert általában túl soknak éreztem hétköznapokra, most hülyén hangzik, ha azt írom, hogy túl " tökéletes" lett olyankor az arcbőröm. (Így is rendszeresen megkapom, hogy túl extravagánsan öltözöm, minek mindig a magassarkú, stb stb...). A bb teljesen természetes hatású, egyáltalán nem látszik, hogy van rajtam bármi plusz a hidratálón kívül, de tökéletesen kiegyenlíti az arcom, szóval a teljesen ideális középút a semmi nincs az arcomon- és az alapozó között. Tényleg nagyon elégedett vagyok:)

Update: 2011.06.25.
...továbbra is nagyon bevàlt, és szeretem, dícsèri mindenki, h milyen szèp az arcom.

A bejegyzés trackback címe:

https://bbkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr583014761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása