BBAndi 2011.04.02. 23:43

Az előzmények

Kedves Olvasó!

Köszöntelek a blogon, ami azért jött létre, hogy a saját bőrömön tapasztaltakat másokkal is megoszthassam. Nem akartam a sokadik sminkes/beauty blogot létrehozni, én is többet olvasok és szeretek, nem hiszem, hogy bárkinek is újdonsággal tudnék szolgálni azon a területen. Viszont akinek hozzám hasonlóan problémás a bőre, annak talán hasznos lehet ez a blogos napló.

A kálváriám régi eredetű, ha jól számolok 15 éve küzdünk én és az arcbőröm. Azt hiszem nálam érzékenyebb arca nem sok embernek van. Egyszerre olajos és vízhiányos, borzasztóan vékony a bőröm, tehát nagyon sérülékeny és nehezen gyógyul, és szinte mindentől kiütéses-pattanásos lesz. A miheztartás végett nő vagyok, és a 20-as éveim második felét taposom, tehát a kamaszkorból azt hiszem kinőttem.

Vannak itt még nehezítő tényezők, ugyanis megrögzött "kaparászós" vagyok, tehát ha valamit találok magamon, azt előszeretettel piszkálom. Igen tudom, nem kellene csinálnom, de kényszeres vagyok nincs mit tenni. Egyetlen mázlim, hogy nem hegesedik a bőröm szerencsére, de egy-egy nagyobb nyomogatós-kaparászós akcióm után így is napokig (ha nem hetekig) gyógyulgatnak az áldozatok.

Mit tesz ilyenkor egy hiú (nagyon-nagyon hiú) nőszemély? Sminkel, hogy mentse ami menthető. És bár eredetileg nem sminkesnek indultam a jövőm építgetésének kezdetén, de egy plusz szakmát kaptam azáltal, hogy profi szintre emeltem az álcázási képességem.

Persze logikus lenne a kérdés, miért a tűzoltásra fektettem a hangsúlyt, és nem a megelőzésre. A válasz egyszerű, mindent, de tényleg mindent kipróbáltam, hogy találjak olyan arcápolási rutint amit szeret, és tolerál is a bőröm, és aminek használatával smink nélkül is kimerészkedhetek az utcára. Bőrgyógyász, kozmetológus, hormonvizsgálat is megvolt, a kozmetikusomhoz pedig gyakorlatilag haza járok.

Ugorjunk egy nagyot napjainkig. Találtam olyan bio termékcsaládot, amivel kibékült a bőröm, és gyógyulófélben van a nyomkodási kényszerem is. A siker sajnos nem teljes, és jön a nyár, ami egyet jelent a strandprogramokkal, ami az én számomra azt is magában foglalja, hogy a maradék bőrhibát is el kellene tüntetni. Mert ugye hiú vagyok, vagy ezt már mondtam? :-)

Csapongok, tudom. Kicsit vissza az időben. A nagy "találjukmegacsodakencét" akcióban - sok más "mindent megígérő" termék között - találkoztam a BB krémekkel. Honnan máshonnan, mint Amerikából (legalábbis én akkor még ezt hittem). Aztán a dolog el is felejtődött, mert míg a többi csodát ígérő krém/szérum/kozmetikai kezelés/stb. előbb vagy utóbb nálunk is megjelent, BB krémmel sehol sem találkoztam, ismeretlen dolgokat meg nem szeretek neten vásárolni.

A csoda persze elmaradt, és ugorjunk vissza a jelenbe. Pár hete egy amerikai blogon ismét szembejött velem a BB krém ügy, és elkezdtem utánaolvasgatni. Google jó barát, "BB cream"-re millió találat, mind forgalmazók, mind pedig vélemények terén. Ami meglepő volt, hogy egyrészt a dolog koreai, másrészt pedig hogy szinte csak szuperlatívuszokban  írtak róla a használók. (Amerikai használók, koreaiul nem tudok :-)

Mivel eddig is kisebb (inkább nagyobb) vagyont költöttem el a kozmetikai ipar megsegítésére, azt gondoltam ez még belefér, lássuk mit tud ez a BB krém. Kiválasztottam a nekem legszimpatikusabb fajtát, és google segítségével kerestem olyan webshopot, ahonnan kis-hazánkba is szállítanak. Legnagyobb meglepetésemre kidobott egy magyar oldalt is, így sokkal egyszerűbb volt a dolgom a továbbiakban.

Folyt.köv.

- Andi -

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bbkrem.blog.hu/api/trackback/id/tr792832419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása